Sunday

Yaxin Summer Dawn



goddess in a petal gown

17 comments:

Ben BASSO said...

C'est BEAU. Vivement septembre !

Miguel Valderrama said...

Precioso!! me encanta cuando dibujas mujeres, y lo de las flores en brazos y piernas queda muy bien! un saludo!

Kendra Melton said...

Absolutely gorgeous! Love all the butterflies and that ripple is especially neat.

Mike Lawrence said...

you never cease to amaze, absolutely beautiful.

Tobias Schwarz said...

fantastic, when is the book coming out?

Tobio said...

Que ninfa más hippy, preciosa sin que se le vea el rostro, estoy enamorado, otra vez...

YAXIN said...

hot toasted for september

Craig Phillips said...

Nice Nice Nice

Alina Chau said...

Sooo magical and fresh!!

Tóbal said...

Hola ,
Sigo tu blog y parece que al fin va a ser editado el libro del fauno.
¿Pondrás link para comprarlo?¿Saldrá en castellano?...

Eyardt said...

Hello and woah it's amazing !!!
Really, great sence of composition and drawing... And colours, boy...
Hope I'll get this level one day ;)
See you.

Lucy said...

ah, qué maravilloso! es tan libre! me encanta

Clot said...

eres un maestro con las reservas, me encanta. Cuanta luminosidad, increible.

william wray said...

aways a joy.

william wray said...

lovely as always

sachin.k said...

u r the best!

PedroCanto said...

ME GUSTA MUCHO TU TRABAJO.... ME FAXINA TUS ILUSTRACIONES.... ERES UN EXITO.